pondělí 19. prosince 2005

Cestovní

Nespím, nejím
Týjo, tak za týden touhle dobou budeme v Johanesburgu. V půl desátý - to asi ještě budeme na letišti..... potom nás čeká ubytování u kamarádů, za dva dny přesun do Kapskýho a africký dobrodružství vypukne se vší parádou. Nikdy mě nenapadlo, jak je těžký zabalit se na léto, když je všude kolem zima. Letní věci mám někde zašitý, dokonce ani nevím, co všechno se v létě nosí, a nemůžu si vybavit, jaký jsem v létě nosila sandály....Pomooooooc :-) Jo, a dneska jedeme na vánoční oběd. Asi tak za půl hodinky až hodinu budu naložena do auta a odvezena do Mostu. A tam budeme bowlet :-) A rautit a chlastat a pak mě ředitel poveze domů, jůj ;) Jo, a zítra se budeme radit a poradit. A já budu škrábat zápis. Uf uf. Takže přeju krásný den !

Žádné komentáře:

Okomentovat