čtvrtek 22. prosince 2005

Království za myčku

Chce ještě někdo jiný mít na vánoce čistý auto, nebo jsem prostě divná?
Tak nevím, ale je nějaký zvláštní důvod, proč nemýt auto? Samozřejmě krom toho, že za chvíli bude stejně jako prase.... Já ho umýt potřebuju. Už před týdnem jsem kapesníčkem zkoušela umýt SPZku, páč už nebyla vidět. Taky jsem koupila poklice a chci je zacvaknout na čistý kola. A taky při každým lezení do auta v malý škvíře se vcelku dost zamažu. Nejdřív jsem mytí odkládala, protože mě děsí představa vjíždění na jakési koleje. Pak bylo hnusně, ale teď už to odkládat nejde a ....myčka cestou z práce nefunguje, druhá byla zavřená a další v okolí není. A já zase nemám nejmenší chuť jezdit někam do centra. Tak mi držte palce, ještě mám v merku jednu zatáčkovskou. Za chvíli vyrážím. Snad aspoň ta bude fungovat. Mimochodem - z toho s tresu, jestli myčku mají a když, jestli je funkční, mě úplně přešle stres z toho, že se tam netrefím a nebudu vědět co spustit ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat