čtvrtek 30. srpna 2007

Mám jí odložit?

nemám jí odložit?

Tak tu právě dřepím na míči, se Zuzkou v šátku na břiše a házím si korunou, jestli už jí mám přendat do postýlky, nebo ještě furt riskujku hysterickou scénu.... Teda hysterická scéna bude, ale moc doufám, že až tak za tři hodinky, až se vzbudí a nebude chápat, proč je v postýlce, když byla v šátku. Někdo nám totiž Zuzanku vyměnil. Moje stesky, že blbě spí sice byly vyslyšeny, až na včerejší noc se noční kojení výrazně zlepšilo, ovšem cena za to je vysoká - Zuzka přestala sama usínat. Už před časem začal bejt problém s usínáním přes den. NEjdřív to spravilo přesunutí do košíku, kde se nemohla točit a usilovným koukáním na hračky usnul, ale postupně zmizela i tahlle metoda. Na závěr Zuzka přestala usínat i večer. Máme tady několik večerních variant - kojím, kojím a kojím, odkládám skorospící Zuzku -kojím, kojím, kojím, odkládám skorospící Zuzku, zvedám řvoucí Zuzku, kojím, kojím, odkládám skorospící Zuzku -několikrát se opakující předchozí varianta -kojím, ovšem Zuzka kouká, neusíná a zlobí, kouše mě (ehm, teda žužlá), odkládám jí na deku k hračkám a nestíhám se divit, jak hezky si umí hrát, kojím, hraje si, kojím, usínající odkládám -kojím, hraje si, řve, kojím, hraje si, řve, kojím v leže v posteli, usne, přendám, řve, kojím, strkám do šátku a chodím a skáču na míči a chodím (varianta dnešní, už podruhý) bolí mě prsa, mám je jak scvrklý švestky, jsem grogy, je mi vedro a mám chuť jí někomu na pár dní zapůjčit ;) Naštěstí jsme s Robem odhalili příčinu - dneska je Zuzce sedm měsíců, tak holt trošku flámuje ;)

5 komentářů:

  1. Hmmm upřímnou soustrast.. A řeknu ti, neboj, bude hůř ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. sice bude hůř, ale naštěstí jinak hůř, tak se nenech zastrašit! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. nebo taky kojím kojím a utahaná usínám :)

    OdpovědětVymazat
  4. pokud si dobře vzpomínám, tak jsem vydržela kojit 9 měsíců. Pak už jsem s tím sekla a šla na pivo :o))))
    Vydrž!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. a řikej si, že to horší nebude. A snaž se tomu věřit :o)))))))

    OdpovědětVymazat