pondělí 20. srpna 2007

Nacházecí den

tak se nikdo nenasmál - já tušila, že to vyplave ;)

Třikrát hurá !!!! hurá !!!! hurá !!!! Poté, co jsem si v Boleslavi vyhlídla nový sandály a nekoupila je jen proto, že zkoušet si boty se Zuzkou v šátku na břiše je opruz, našla jsem na chalupě obě igelitky se ztracenejma věcma. Sandály i spoďáry jsou na světě. Potom jsem ještě večer našla za skříňkou zapadlej Zuzčin opalovací kreém, což mě sice taky nadchlo, ale ne tak moc, páč ten už jsem koupila novej a nakonec jsem v kufru auta na dně našla klíč od chalupy. Ten klíč mě spíš naštval. Když jsem si vzpomněla, jak jsem odpoledne na chalupu dorazila, vytáhla v sedačce Zuzku, vytahala postupně na zem většinu zavazadel a nakonec se Zuzkou v šátku vyrazila k sousedům pro klíč, měla jsem akorát vztek. Jak se ta kovová věcička dostala na dno kufru, je mi záhadou. Na druhou stranu z toho všeho plyne, že sice ztrácím schopnost hledat, ale nejsem blbá a ty věci fakt balím ;)

5 komentářů:

  1. Nojo balím balím ale jak pečlivě? :-D Bane, gratuluju k úspěšnému dni!

    OdpovědětVymazat
  2. Když uvážíme, v jakým řevu většinou balím a že půlku balím s malou na ruce či na břiše jak indiánksá babička, je s podivem, že něco vůbec zabalím ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Když uvážíme, v jakým řevu většinou balím a že půlku balím s malou na ruce či na břiše jak indiánksá babička, je s podivem, že něco vůbec zabalím ;)

    OdpovědětVymazat
  4. no... skoro jsem se trefila (viz můj komentář u minulého článku) :o))))

    OdpovědětVymazat
  5. Alfo, vypláznout patnáct stovek za ty sandály, asi by mě kleplo ;)

    OdpovědětVymazat