neděle 12. srpna 2007

Jsem unavená

aneb zatracená plína

Tak jsem si včera při usínání vymejšlela, jak hezky popíšu náš týden na chaloupce, až jsem postupně přešla k přemýšlení, jestli jsem Zuzce namazala zadeček rybilkou. Z vymýšlení a přemýšlení mě vyrušila Zuzka, páč se dožadovala gáblíku..... Za chvíli bylo jasný, co napíšu, a že to nebudou zážitky z celýho týdne. Taky bylo jasný, že jsem Zuzku rybilkou fakt nenamazala..... Já jí totiž nedala ani plínu ;) Jo, přišla jsem na to jednoduše. Počůrala mě. Výsledek byl následující: ...počůraná já ...počůraná moje postel ...pročůranej overálek ...počůranej spacáček ...naprdlej Bob ...unavená naštvaná já, shánějící čistý prostěradlo, jinej overálek a deku ...nadšená Zuzanka, vyspaná do růžova, vesele vyprávějící a moc spokojená :-DDDD No, snad mám na nějakej čas vybráno.

1 komentář: