neděle 19. srpna 2007

Propadám trudomyslnosti

aneb že by černá díra?

Když jsem dojela na chalupu a zjistila jsem, že nemám spdní prádlo, zaúpěla jsem. Stoprocentně vím, že jsem ho balila ;) Minimálně jsem ho vyndala ze zásuvky a nastrkala do igelitky. Asi igelitka leží doma. No co, spoďáry se na ten týden koupěj, né? Když jsem vzápětí zjistila, že nemám sandály, který jsem podle svý paměti taky balila, dospěla jsem k názoru, že mám na mozku mlíko a dál to neřešila. Na chalupě jsem vytáhla sandály z předchozího sandálího období a zaúkolovala Boba, aby mi ty moje správný dovezl na víkend. Jenže ouha. Bob sandály nenašel. A ouha ouha, nenašla jsem je pak ani já. Hledám je už tejden. I spoďáry. A pomalu začínám mít zoufalej pocit, že mi vypadly někde na parkovišti, při balení :-DDDD To se asi někdo nasmál, když to našel

4 komentáře:

  1. tve \"spodaky\" jsou ted ve \"spodackym\" nebi

    OdpovědětVymazat
  2. teda balit čistý spoďáry do jedný igelitky dohromady se smradlavejma sandálama... no fuuuj ;-))))

    OdpovědětVymazat
  3. byly to dvě igelitky :-P

    OdpovědětVymazat
  4. najdeš je jen, co budeš mít novou zásobu spoďárů a sandálů. A určitě se nebudeš stačit divit, kde...

    OdpovědětVymazat