pondělí 10. září 2007

Sedm měsíců a kousek

dějou se věci

Zuzka si k sedmiměsíčnímu pidivýročí dala dárek - dva zuby. Dolní jedničky našel Bob v pátek večer pohmatem, leč vidět nebylo nic a tak slávu a na šaty přenechal mně, na sobotní ráno. Fakt tam byly dva najednou - takže zuzankase nám už nedásní, leč krásně se zubí (pokud není zrovna puchejř a dospěje k názoru, že to stojí za to ;) ) Taky koulí sudy jak starej mazák, lehá radostně na boku, frajersky zapřená o ruku, neplazí se a nestrká pod sebe kolínka (a když, tak jen švindluje, páč je nechává mírně pokrčený při přetáčení). Slabiky furt neříká, jen vejská, i když předevčírem, v její večerní neusínací dvojhodinovce se na kocoura pěkně rozkecala, leč bába,máma či táta v tom nepadlo ani jednou ;) A jsme u spaní - kojení se v noci vážně zlepšilo, zato usínání je bída. Duracelek vůbec neví, že když je unavená, má spát. Když je unavená, spustí řev. Ačkoli dneska ráno nějakou záhadou, když jsem jen doufala, že si bude aspoň deset minut tiše hrát a já se zatím proberu, usnula sama bez prsa či jiného houpání a vlastně s malou mezihrou, kde pomohl kolotoč, spí doteď.... No nic, jak jsem teĎ napsala, že furt spí, je mi jasný, že otevřela jedno oko, teď už má otevřený obě a za chvíli začne hukot.....

Žádné komentáře:

Okomentovat