čtvrtek 13. září 2007

Nějak v tom mám zmatek

si tak sumíruju, co sem napíšu, až nevím, jestli jsem to už nenapsala ;)

Nestíhám. Fakt nestíhám ;) Zuzka je drak a vyžaduje pozornost. Když jí nevyžaduje, jsem ráda, že sedím u počítače a řeším nesmysly s dalšíma maminama. Na víc můj mozek nemá. Od plín a příkrmů mě vytáhla jen na chvíli páteční kaktus party a nedělní grilovačka u spolužačky a k tomu sobotní výlet na chatě Bobova dětství. Takže jsem si dala trochu vína, nasmála se, prošla se a na chvíli udala Zuzku potencionálním rodičům či babičkám, prostě všem, kteří už dlouho mimčo nepotkali a tak se chvíli starají rádi (bohužel, jakmile se Zuzanka rozbije, vrací mi jí okamžitě zpět ;) ) Jo, a asi půjdu rozmlátit ústa dělňasům, co nám tady zateplují barák. Ty svině nám tu dělají budíček. Jinak si totiž nedovedu vysvětlit, proč v neděli v půl osmý a dneska po šestý asi deset nebo dvacet minut něco řezali čímsi, co zvukem připomíná cirkulárku, aby pak celý den na nic podobně hlasitýho ani nešáhli...... Když k tomu připočtu, že náš vchod zadělali lešením jako první a zatímco dva další vchody už dávno dodělali a lešení šoupli o vchody dál, nás si nechávaj jako bonbonek (tipuju, že důvodem jsou žebříky do vyšších pater) a na našem vchodě dělají jen občas něco, aby měli důvod si tu to lešení nechat, nabíhá ve mně vztek a energie, že snad opravdu dneska půjdu někomu vynadat. Ehm, ta poslední věta je nějak zmatená. Tak zmatená, že jí ani neumím opravit, aby zmatená nebyla ;) Takže shrnutí - jsou to svině a já už mám víc jak dva měsíce zatemněnou ložnici a pokojíček jak divadelní jeviště.

1 komentář:

  1. To chce klíííd! :-) Já zas myslela včera že někomu rozmlátim hubu... Nasr. mě u doktorky, naši a Vampír tuplovaně. Ale už jsem zas v poho a makam a uklízim neb Vampír spinká jak Andílek..

    OdpovědětVymazat