pondělí 24. září 2007

Dnešek mi nějak nesedl ;)

aneb hledám, blbnu a bloudím

Blbost č.1 Dneska jsem perlila s jídlem po plavání- nejdřív jsem nemohla najít takovou tu Ikea zástěrku, pak jsem ohřála mrkevbramborhovězí a zjistila jsem, že je to od osmýho měsíce a jsou v tom kousky ;) Zuzka snědla pár lžiček, pak začla kousky mrkve plivat ;) pak si dala dvě lžičky meruňkový frutapury, potom jsem jí nakojila ( se divím, že neblindila) a pak jsem našla tu zástěrku ;) Blbost č.2 -Jé, Bobí, tak my se Zuzkou za tebou přijedem na golf. Je to před nebo za Kralupama? -Ale miláčku, to je na D11, sjezd za motorestem a na levé straně, Mstětice hm hm, D11, sjezd za motorestem - kurnik, jakej motorest? a jakže se to jmenuje? Nalevo od dálnice? ještěže tu mám tu mapu, sice není moc podrobná, ale to půjde.... ha, Semice, nalevo od dálnice, sjezd Bříství. Super -Tak jsem v těch Semicích a žádný golfový hřiště tu není -Ale to jsou Měšíce (aspoň to jsem rozuměla já) a určitě je to na mapě. Kuwa, kuwa, kuwa - Měšice jsou u D8, ale třeba jsou další. Ovšem podle kamarádky na netu žádný další nejsou. A v těhle fakt golfový hřiště je..... No nic, projely jsme se se Zuzkou po republice, Zuzka se vyspala, já vysoptila, Bob si zahrál a sešli jsme se doma. Mstětice už nikdy nezapomenu (jo, a v tý debilní mapě fakt nejsou)

Žádné komentáře:

Okomentovat