pátek 26. března 2004

Všude kolem samá svatba

No jo, všichni kolem se žení a vdávají...i moje bývalá kamarádka se vdává

Tak jsem nedávno dostala svatební oznámení od kamarádky. Od mojí bývalé kamarádky. Od mojí býválé  nejlepší kamarádky. Teď jsem skončila u názvu nejlepší kráva - docela dobře jí to charakterizuje.  Ještě v říjnu to vypadalo, že jí na svatbě půjdu svědčit a to i přes to, že jsme se moc nevídali a každé naše setkání skončilo hádkou.

Jo jo, až do října bylo všechno fajn. Než jsem na akci přivedla svého nového přítele....Nezkousla ho. Ani nechtěla. Od prvního momentu se chovala hrozně. Naprosto hrozně. Nechtěla být milá, chtěla být naštvaná a sprostá. Prostě se chovala jako kráva.

Ale přežili jsme, dokonce jsme pořád ještě uvažovali o společném Silvestru. Až do prvního dalšího telefonátu : "on je takovej, makovej, hroznej, nemožnej.... a přišlo to tak všem." Žádná radost, že jsem potkala někoho, o kom si myslím, že je ten pravej. Žádná radost, že jí přestanu fňukat, že mě nikdo nechce. Jen zloba a nenávist.

Uf, už zase je mi špatně, když to píšu. Náš tradiční spor jestli upřímnost nebo takt tady gradoval. Teda tohle nemělo už nic společného ani s upřímností. To byla prostě sprosťárna, aspoň si mohla ušetřit ten odkaz na ostatní.....

Tak jsem si musela vybrat a vybrala jsem si přítele. Je skvělý, úžasný a báječný.... A ona se teď vdává. Vdává se beze mně. A i když s ní už nechci kamarádit, mrzí mě to.

No, asi bych měla nějak zlehčit ten sentimentální závěr. Ale nic mě nenapadá.....Snad jen, že z toho vycházím jako vyžírka, který je líto, že se nenapere na hostině  :-)))))

Ale jinak se mi vdávají letos dvě kolegyně a já blbnu s nima - pomalu se stávám šikovným svatbologem. Už vím, co se má kdy začít připravovat, kdo má kdy pronést projev, co má mít kdo na sobě, co bych chtěla mít na sobě já, jakou kytku, jaký oznámení, koho bych kam posadila  a kde se vůbec chci vdávat... a to se prosím vůbec zatím vdávat nehodlám. Jen blbnu. Je to nakažlivý.

 

4 komentáře:

  1. taky nemám ráda některé protějšky mých přátel, to ale ještě neznamená, že se kvůli tohoto vzdám přátelství... je to můj problém a já se s tím musím vyrovnat :-)
    netrap se....
    a na ten obřad se běž podívat a popřej ji, ju? :-)
    pěkný den

    OdpovědětVymazat
  2. :) Jo o svatbach mi ani nepovidej :)
    Pokud stoji kamoska za to, tak bych se s ni asi smirila. Pokud ne,tak na ni zapomen :)

    OdpovědětVymazat
  3. No já mám takový dojem, že nešlo ani o takt, ani o upřímnost. Možná o závist, žárlivost... Myslím, že sis vybrala dobře. Je přece fajn, když máš někoho skvělého, úžasného a báječného:-)
    Jo, a blbnutí je zdravé:-)))

    OdpovědětVymazat
  4. za podporu a těm, kteří hlasují za upřímnost za každou cenu, nepřeju, aby se na své vlastní svatbě dozvěděli, že jim to sice sluší, ale ty šaty jsou hrozný (ona by si je rozhodně nevzala) a ten štras tomu ještě dodal... se švagrový divím, že jí neposlala k čertu... tak čekám, co bude mít na sobě ona :-)

    OdpovědětVymazat