pátek 26. března 2004

Pomooooooc !

poštovní server našeho majoritního akcionáře se zbláznil :-)

Právě nám všem ve firmě dorazil mejl od pána z úplně jiné dceřinky - dověděla jsem že : "Ahoj, můj starý mobil změnil majitele, mám staré číslo mobilu, ale nemám čísla. Pošli mi Tvé příležitostně."

...nebo si pán zakládá nenápadně telefonní seznam zaměstnanců a zkouší, kdo mu na to skočí?

Radši si budu myslet to o tom seznamu. Představa, že se můj soukromý mejl může dostat kdoví kam, je děsivá :-)

2 komentáře:

  1. Náš poštovní server se dneska taky zbláznil a začal najednou rozesílat mail všech našich zaměstnanců všem našim zaměstnancům.:-) Já sám jsem si se poslal čtyřikrát, než se jim to podařilo konečně tipnout.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mam tvojho mejla a tedka te budu vydirat az se ti budou supiny lesknout.... muhehe

    OdpovědětVymazat