úterý 30. března 2004

Diskriminace?

Hm hm hm....naše firma vyhlásila boj proti kouření. Staň se i ty šťastným nekuřákem !

Tak mi přišel nový výtisk našeho báječného firemního časopisu a tam stojí, že po kampaních o tom, jak máme mít na pracovišti uklizeno, aby na nás nespadl šanon, jak máme sedět a dalších osvětových kamapaních,  došlo na kuřáky.... proč právě kuřáctví? Protože kouření ohrožuje přímo i nepřímo naše zdraví, znepříjemňuje pracovní prostředí, zvyšuje riziko pracovních úrazů....

Tak s touhle citací souhlasím. Ale nesouhlasím s motivační částí rušení kuřáků - soutěž pro ty, kteří se rozhodnou přestat kouřit s hlavní cenou: příspěvkem na dovolenou v hodnotě 10 tisíc.  Tak nějak mi to přijde jako diskriminace mě a dalších nekuřáků. Prostě proto, že nekouřím a nikdy jsem nekouřila, že jsem nikdy žádné prostředí neznečišťovala smradlavým kouřem, teď nemám šanci vyhrát příspěvek na dovolenou. Proč nedaj do slosování všechny, kteří k danému datu nekouří - ať už nikdy nekouřili nebo do té doby přestali?

Čert vem peníze ;) Ale není to fér. Leda bych se dočasně stala nešťastný kuřákem, abych se pak vesele mohla stát šťastným nekuřákem....

1 komentář: