pondělí 29. března 2004

To jsem si zase naběhla

to mám z toho, že furt musím něco organizovat a nic nemůžu nechat plynout jen tak.....

Navezla jsem se do organizace jarního srazíku s kamarády a jako správný organizátor jsem nemohla vyhlásit jen srazík. Vyhlásila jsem k tomu i téma ! Ó ano, velké a úžasné téma !!!  Po konzultacích s kamarádkama vyhrál nápad "Květinové děti"

Supr dupr, pařba ve stylu květinových dětí je fakt príma. Ale : zvonáče po rodičích jsem před rokem všechny vyhodila ( stejně jsem se do nich nevešla), batikovat neumím, všechny moje oblíbené sekáče zrušili, vietnamci změnili sortiment a lenonky už neprodávaj, mám krátký vlasy....

Tak teď babo raď !

7 komentářů:

  1. Usijes,ne? Mne je sije pavlina :) Doufam.Nebo se kouknes do jineho sekace.

    OdpovědětVymazat
  2. A co mam rikat ja? vlasy zadny, akorat mam jedno batikovany tricko :)

    OdpovědětVymazat
  3. ale je to až poslední verze :-) dneska jdem na romantickou vycházku, tak zkusím navrhonout, jestli by to nemohla bý romantická vycházka po sekáčích ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. ti dam romantickou vychazku po sekacich ... pekne si to doma spichnes a bude... leda sehnat kupu travy, odhalit fnady a nasledovat Funese do opojneho stavu, kde saty nehraji roli...

    OdpovědětVymazat
  5. Hele já na stylu Hippies ujíždim už od září a taky nemám dost věcí..v sekáči sem sehnala velký h...a v normálním obchodě je to moc drahý a vypadá to nově)a to není vončo)....

    OdpovědětVymazat
  6. A skusila si místo batiky savování...vypadá to taky supr a je to děsně lehký(i když batika je taky primitivní),,,,prostě koupíš savo,tmavý triko a jedeš...nejlepší je to dělat někde venku....rozložíš triko,mezi obě srany dáš noviny...a máš spousty způsobů...bud to triko naskládáš,nebo na něj něco přiložíš a přestříkáš to savem(je dobrý to savo dát do rozprašovače!!!
    a máš super hadry,za pár kaček-...
    Jestli je to jen na nějakou párty,tak savo seženeš kolem 30,- a triko klidně v sekáči taky tak nějak.....

    OdpovědětVymazat
  7. jo a vůbec lenonky pořád prodávaj,jedny mám dokonce doma...

    OdpovědětVymazat