čtvrtek 1. listopadu 2007

První flám

a mám to za sebou

Hurá, vyšlo to ;) Když jsem si v červnu , či kdy, objednávala lístky do Vinohradskýho na konec října, měla jsem pocit, že je to strašně daleko a do tý doby bude Zuzka mazák a my už budem mít za sebou nějaký to babičkovský hlídání.... ...když mi pak v září došlo, že se konec října blíží a my nejen že jsme Zuzku krom hodiny a půl, co hlídala švagrovka, když já byla učit bratra plavat ;), nikomu nikdy nepůjčili, ale hlavně, že Zuzka usíná zásadně u prsa, bylo mi ouvej. Už jsem pomalu přemýšlela, komu to lupení udám. Ano, ano, divadlo byl jeden z motivů, proč jsem ve výchově přitvrdila a naučila Zuzku usínat..... dokonce jsme jí za ten měsíc a něco naučili i vcelku spát a nebudit se před půlnocí, tudíž základní předpoklad splněn. Zuzka mě prostě v noci nepotřebuje ;) Jenže se ukázalo, že nejen uspávání dcery, může být při mém prvním nočním výletu mezi lidi problém. Nejdřív jsem musela objevit vhodný ohoz - naštěstí jsem zhubla, takže tohle problém nebyl. Co ovšem problém byl, byla kabelka - nejdřív jsem jí po tom třičtvrtě roce nemohla najít ;) Když jsem jí pak našla, nevěděla jsem, co do ní dát. Nakonec jsem se nadechla a i přes nutkavý pocit, že mi bude chybět, jsem tam nepřibalila plínu a rybilku. A jde se. Otec mě odvezl na metro. Cestou jsem ještě dostala přednášku, že si mám cvaknout lupen, páč pokuta je fakt už pekelná, a vesele jsem dohopsala do metra. Celá rozradostněná, že nemusím výtahem jsem seskákala po schodech, nastoupila do libovolnejch dveří libovolnýho vagónu ;) a ....v Holešovicích zjsitila, že jsem ten lupen necvakla :) Chvíli jsem si házela korunou, ale představa, že kdesi na Pavláku platím komusi z mého rodičovského přspěvku sedminu jako pokutu, byla tak děsivá, že jsem vystoupila a radši si po cvaknutí počkala na další vlak ;) Ještě jsem se pak trošku musela srovnat s chůzí bez kočárku...nejdřív jsem maličko přepadávala, ovšem s tímhle jsem se brzo vyrovnala ;) Vchod do divadla jsem neminula, představení jsem shlédla a na cestu domů jsem si zvládla odchytit taxíka. Zuzka spala jak andílek, babička byla spokojená a já doufám, že to zase brzo zopakuju. Bylo to fajn.

Žádné komentáře:

Okomentovat