pátek 23. listopadu 2007

Jsem fakt dřívko

aneb nechcete taky navonět byt?

Původně jsem se chtěla ohradit proti tomu dřívku ze včerejšího komentáře...leč nemám nárok. Dřívko je hodně eufemismus :-D Jsem ve skutečnosti debil. Už od včera u dřezu nasávám, co je to tam za smrad - koš pod dřezem nesmrdí, hadřík sice smrděl, ale jinak, dřez jsem včera napustila po vrch, aby se protáhly trubky dneska jsem pouštěla vodu do odpadu od odkapávače.... ...ha ha ha, já v úterý vyndala z mrazáku kuřecí, robíkovi na dietu. A aby na to nešel kocour, tak jsem to dala rozmrazit do mikrovlnky :-D No, tak za a to bylo vepřový a za b je to dneska fakt jedno, páč by to nesežral ani hladovej pes. Tak aspoň že zdroj zápachu je naleze a prozatimně zneškodněn. ...uf, a ke všemu jsem teĎ pouštěla domů z balkonu kocoura - matně si vzpomínám, že jsem mu otvírala na balkon ještě než šla Zuzka spát - a to spala hodinu a půl a půl hodiny je vzhůru :-D

3 komentáře:

  1. Chicht, a to Rob neměl hlad? ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jen tak mimochodem: Co měl Rob v úterý k večeři? :o)))

    OdpovědětVymazat
  3. Rob neměl hlad a proto jsem na to maso zapomněla, to je jasný, né? :-D

    OdpovědětVymazat