úterý 6. listopadu 2007

Furt ve střehu

aneb doprdele taky to mohli někam napsat ;)

Když jsem se v pondělí ocitla po vystoupení z vagonu se Zuzkou na nástupišti metra Můstěk B a zjistila jsem, že jediná úniková cesta pro kočárek - eskalátory ven, je zavřená, málem mě kleplo. Holt žádnýho kreténa nenapadlo, že by nějaká matka s kočárkem považovala Můstek za schůdnou stanici (v mém řazení patří do stanic, kde sice vystoupím, leč nenastoupím), a tudíž jí tohle opatření trošku naruší plány. Zpátky na tu stranu, kde bych vynášela kočár jen asi osm schodů se mi nechtělo, tak jsem Zuzku i s vozítkem čapla rovnou a vytáhla jí na tu středovou rampu k přestupu a nadávala u toho jak špaček ;) Ovšem ukázalo se, že proti tomu, co potkám od den později, je tohle naprostá legrace. Dneska mi to tiž šlo málem o život ;) Bejvalá Delivta je teď Billa. Sice to na sobě nemá napsaný, ale je to tak. Na první pohled se nic nezměnilo, jen zcela evidentně ubyl počet pokladních.... v sámošce už snad nikdo nenakupuje, ono skoro ani není kde, půl prostoru je zacpáno lidma, co stojí asi šest front na dvě pokladny. Lidé nadávají sobě i dvěma nebohým pokladním..... ...já nenadávám nikomu, do fronty jsem se nachomejtla jakžtakž včas, už jsem na řadě. A Zuzka spí, takže ani nikam nespěchám..... Pokladní markuje můj nákup a při pohledu na rajčata a papriku mi hlásí, že jsem to zapomněla zvážit. Nevím, kdy jsem tam byla naposledy, ale zase tak dlouho to není. Váhy bejvaly na pokladně a nikdo si sám nic nevážil. Jenže změna je život - ale jak tu změnu poznat, to už mi nikdo neřekl..... žádná cedule "zvažte si sami" se nekonala, a číslo váhy v kolečku na cenovce mi jaksi uniklo. No, naštěstí dav za mnou byl natolik napruženej na pokladní a sám na sebe, že mě nikdo neinzultoval a nad půlminutovým zpožděním mávli velkoryse rukou ( ti, co se už blížili na řadu, ti co tam ještě půl hodiny pak stáli, ti to neviděli ;) ). Takže dneska je v podstatě úspěšný den - přežila jsem ;)

5 komentářů:

  1. Billa má svoje kvality... já tam nesmím chodit, vždycky se tam rozzuřím a pak to většinou odnese Sivestr...

    OdpovědětVymazat
  2. Alfo, u nás nic lepšího není :( plus a norma je horor a v Albertu maj akorát dobrej chleba :-D
    No, a pak tu teda máme dvě Billy....

    OdpovědětVymazat
  3. Já ještě nemusím Kaufland, byť ho mám kousek. Funguje na mne taky dost nasertivně. Tak radši jezdím na Chodov do Hypernovy, tam mě ještě tak moc nenamíchli.

    OdpovědětVymazat
  4. jo, Kaufland máme taky v dosahu...kdysi jsem se zapřísáhla, že tam už nevkročím. Od té doby mě Bob přsvědčil a párkrát jsem tam byla, dokonce asi třikrát sama dobrovolně. Ale jsou to zločinci ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty Delvity je fakt skoda ... vetsina oblibenejch potravin zmizela, o pokladnach darmo mluvit - dve Billy par metru od sebe je fakt vyhra :-/ a s vazenim zeleniny mas recht :-) minule jsem jim nechal kosik s nakupem u pokladny, at si skubnou :-)

    OdpovědětVymazat