čtvrtek 22. listopadu 2007

Proč zrovna já?!?!

pitomá televize, pitomá pošta, pitomá banka ;)

"Dobrý den, potřebovala bych vložit peníze na účet" "My tady nemáme pokladnu" pobočka komerčky na ho.no mám peníze, mám něco zaplatit - jenže k sobě na účet je nedám, neb pokladna mé banky je v patře a s kočárkem je to vopruz do Tesca, kde je pobočka na rovině, se nedostanu a když to chci dát přímo na účet, tak slavná banka nemá pokladnu...grrrrr A ještě přijdu zplavená domů ( banka na prd, Zuzka řve, na zádech dvacetikilovej nákup a nejde mi zapnout bunda) a ve schránce na mě vypadne dopis, že mám začít platit televizní poplatky nebo se čestně prohlásit, že nemám bednu či tak něco. Uf, jenže já bednu mám a poplatky platím - leč pod dívčím jménem, páč mi nepřišlo důležitý přejmenovávat si SIPO. Ha, aha.... takže příští týden vesele vyrážím na poštu - poslat čestný pionýrský, že platím, do televize, a na poště jim říc, že už nejsem Rybushková, ale Bobová....uf (hele, přijdu domů splavená nebo zplavená?)

8 komentářů:

  1. splavený je třeba dříví :-D ale u tebe se jedná o změnu stavu (tedy né jiného, ale prostě tím že předtím jsi zplavená nebyla, ale teď jsi, takže tam bude \"Z\" ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky ;) takže verze jedna byla dobře a jako vždy jsem to opravila na blbost :-D

    OdpovědětVymazat
  3. No Rybka je takový naše dřívko, takže jednoznačně S.... chicht :-) :-P

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, tak to se připrav na to, že SIPO neumějí přejmenovat, takže ti založí úplně novou smlouvu a ty budeš muset znova do banky předělávat příkazy... Kyš kyš, absolvovala jsem to před půl rokem.

    OdpovědětVymazat
  5. Lauro, si ze mně nedělej legraci... v tom případě píšu do televize, ať si huknou - funguje mi to už dva a půl roku takhle a nikdo, kromě nich, s tím nemá problém

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju SIPO! Miluju banky! Miluju Outú....

    OdpovědětVymazat
  7. Rybush: bohužel, nedělám. Alespoń na naší poště na Pze 4 tvrdili, že to prostě nejde.

    OdpovědětVymazat
  8. cha chá, tak na poště praha 9 to jde ;) i když paní byla protivná jak necky :-D

    OdpovědětVymazat