neděle 18. listopadu 2007

Marůdek už má roupy

a pupence

Roupy má samozřejmě obrazně, pupence má fakt. Takže pomalu začínám mít pocit, že to byla šestá nemoc. (pro neznalé - tři, čtyři dni horečky, pak se dítě celý osype a tím to hasne) Průjmík se zase trošku vrátil a já začla plašit s dehydratací. Naštěstí Zuzce klesla teplota a taky začla víc pít. Dokonce má ve vodě ropuštěnýho kulíška, což jsou dajaké minerály na zadržení vody v těle, a ani to neplive. A aby toho nebylo málo, bylo včera zle i mně - trávicí soustava a žaludek mi daly co proto a ještě večer jsem ležela skoro s horečkou. Ani mi nebylo líto, že je Zuzka nemocná a nemůžu tudíž vyrazit na třicetinovou pařbičku Afričanky. Stejně bych se tam složila :) Dneska už je mně dobře skoro úplně a Zuzce je teda taky líp. Hraje si sama, nekňourá tolik a taky spí míň. Vlastně už v noci moc chrnět nechtěla. Ale zase nemá tolik síly, takž si v postýlce nesedá, neválčí s medvědem a kolotoč je taky v klidu. Jen leží a volá..... když přijdu, tak se kolikrát ani nezvedne. Ale furt líp, jež když furt spala. Takže zítra ruším plavání, v úterý asi vynecháme hudebku, leč na procházku už půjdeme, ať tu nezahnijem ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat