neděle 23. prosince 2007

Zase nic nemám

ale bylo mi fakt divný, že by mi sociálka poslala odměny :)

Ach jo, tak já zase perlím - našla jsem sms, že mámk nějak moc peněz na účtě ;) tak jsem se chtěla přihlásit do banky, ale měnila jsem heslo a jaksi jsem si ho nepoznamenala a použila jsem jinej systém než jindy :-D účet jsem si pochopitelně vesele blokla....následovala akce hledání lejster k účtu, volání, odblokování, přihlášení, následné zjištění, že heslo jsem poznamenaný měla, dokonce jsem si ho pamatovala a fakt nevím, proč mi ho to nebralo na závěr jsem zjistila, že na účtě žádný peníze navíc nemám, jen jsem jaksi nepřečetla nějakou historickou sms z minulýho tejden :-D takže akce jak hrom bez příjemnýho zakončení a já už jsem ty peníze vlastně utratila :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat