pondělí 31. prosince 2007

Opičí láska

aneb mám potřebu se obhájit, i když vím, že je to zbytečný

Saš - Mail - WWW) Vloženo 27.12.2007, 16:12:12 Mno...možná by to chtělo žít taky trochu něčím jiným. Občas se člověku z nadšení nad novým životem nějak vytrácí jeho vlastní, alespoň takový dojem na mě tento blog činí...Pozor na opičí lásku, krutě se vrátí. tak tenhle komentář se objevil u mého příspěvku z března a mně se to malinko dotklo, tak mám prostě potřebu se obhájit Nevím, jestli dotyčná či dotyčný, četli blog od konce, či se jen vyskytl na začátku mého mateřství... jestli četl od konce, tak mě to mrzí o to víc Takže na svoji obhajobu - mám i svůj vlastní život, ale šel do pozadí. Pomalu zase vystupuje do popředí, ale prostě nemám potřebu o tom psát. Přece jen jsem ze všeho nejvíc se Zuzkou a prostě nejzajímavější věci v mém životě dělá ona. Tohle je pro mě docela fajn záznam jejích pokroků a je fajn občas kouknout, kdy co začla dělat, neb sem tam se někdo ptá. A co se opičí lásky týče, tak je snad o něčem jiným ne? Nebo jsem jen divná, že si pod opičí láskou představuju něco jinýho než to, že je matka s ročním dítětem doma a věnuje se mu?

2 komentáře:

  1. K běžným přáním do roku 2008 přidávám ještě jedno: Žij tak, jako dosud. Nemyslím, že máš důvod se obhajovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Nad tím komentářem bych mávnula rukou, ten člověk vůbec nic neví...

    OdpovědětVymazat