pondělí 10. prosince 2007

Svařák !!!!

no, asi to budem muset přejmenovat na vánoční žranici ;)

Tak náš byteček má za sebou obě vánoční společenské akce, které mu jeho majitelka naplánovala. Byt se k tomu postavil čelem a vydržel. Vydržel jak nápor třinácti matek se třinácti lezounama, tak třináct dospělých a pouze jednoho lezouna (budeme-li Zuzku nazývat pravým jménem, tak plazouna), dva chodiče a jedoho ležáčka ;) Úterní sraz mamin z drbárny byl moc fajn - maminy nanosily jídlo, já dala všanc prostor a protože nás mělo být mnoho, nachystala jsem parkoviště kočárků v pokojíčku a z předsíně jsem vyrobila obytný prostor. Jenže matka na mateřské je tvor společenskýa tak jediné, co se použilo v předsíni, bylo moje kojící křeslo ( původně z pokojíčku), které sloužilo jako svlíkací a oblíkací prostor pro děti. Jinak se všichni nacpali do prostoru 30 m2 a nikomu to nevadilo. V sobotu už bylo o poznání prostorově lépe - třináct kamarádů a jen čtyři děti - to je pokrok. Tentokrát jsem se o hlavní část dobrot postarala sama, zato ostatní dovalili víno, který skoro nikdo nepil ;) svařilo se pět litrů a ani se to nevypilo - asi stárnem bo co :-D V tombole jsme se zbavili čtyřech příšerností a na oplátku jsme vyhráli příšernosti dvě a plyšovýho tygra a panáka Jamesona, či co to bylo za lahvičku :-D tudíž vcelku úspěšná akce :-D Zuzka teda nejdřív byla dost vykulená a naštvaná, leč jak lidé ubývali, tak se rozkoukávala a posledním šesti návštěvníkům předvedla, že se umí i smát ;) Za odměnu šla spát :-D A to je asi tak všechno - byt přežil v pohodě, myčka se pořádně propláchla a já se naučila několik dobrot, i když teda ty rajčata, co "vypadaj jak v Marriotu" budu dělat opravdu jen na VÝJIMEČNÉ příležitosti :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat