pátek 21. prosince 2007

Je libo dárkovej poukaz?

hobby nebrat

Ha ha, když jsme před víc jak dvěma lety kupovali kamarádům jako svatební dar dárkový poukázky v OBI, netušili jsme s Bobem, do čeho lezem....Kdybychom tušili, tak by mně v životě nenapadlo rozdělit vymyšlenou sumu na tři díly (tři poukázky přece vypadaj líp než jedna, né?) Zatímco v některých obchodech přijdete k pokladně, řeknete si o poukázku, zaplatíte příslušnej obnos a dostanete buď nabitou kartičku nebo poukázky v dané hodnotě, v jiných obchodech je to peklo. Třeba v tom OBI - paní začla spisovat div né naše rodný čísla a čísla pasů. Ke každé poukázce vyplnila obrovskou fakturu, kterou vesele vytiskla. Nakonec vyndala poukázky, orazila je, podepsala a předala - tuším, že každá poukázka trvala něco kolem pěti minut..... Dovedu si představit líp strávených patnáct minut mýho života, takže letos, když jsme se rozhodli, že našemu stavbyvedoucímu koupíme dárkový poukázky pod stromeček ( dědeček je určo využije, neb garáž ještě pěkně dlouho dobu nebude hotová), OBI z výběru jednoznačně vypadlo. V soutěži nakonec vyhrál Bauhaus. Bohužel. Akce totiž byla dost podobná té v OBI, pouze s tím rozdílem, že všechon bylo vylepšený o pochoďák mezi informacema, pokladnou, kanceláří, pokladnou a kanceláří. Na informacích jsem se dověděla, že za pokladnama je kancelář. U pokladny jsem se pro jistotu optala, jestli ta kancelář, kde dostanu dárkové poukázky, je támhle a dověděla jsem, že na poukázky musím mít nákup za 700. Trošku mě to rozlítostnilo a se slzou v oku jsem zakníkla, že jako fakt si nemůžu zaplatit dárkovou poukázku? Teprve v ten moment slečně pokladní došlo, že nechci slevu na kapra a směr ke kanceláři mi odsouhlasila. V kanceláři jsem potom vyfasovala paní vedoucí, která mě protáhla přes tři pokladny ( u jedné vyřídila nějaký problém), nechala namarkovat příslušnou sumu, podala mi účtenku a táhla mě zpátky do kanceláře (cestou stihla ještě storno na pokladně). Pak už jsem si jen asi tři minuty počkala a konečně nafasovala obálku se dvěma poukázkama a vesele vyrazila domů. Jediný pokrok proti OBI byl, že jsem k tomu nedostala štos lejster z tiskárny. Příště zkusím hornbach a pak asi budu z takovejch pitomin vyléčená :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat