pondělí 6. září 2010

Právo volby

je občas na prd. Přemýšlím, že v některých věcech nastolím diktaturu.

V sobotu jsme cestou z jeskyní vlezly do krámku s keramikou - holt motivace, aby vylezla kopec k parkovišti. Motvací samozřejmě byli keramický ježci, sovy, trpaslíci, příšrky, šneci - sice všechno hnědý, ale ..... A že prej něco koupíme. Tak jsem se nadechla a vevnitř koukla na vánoční ozdoby- stejně nějaké budu potřebovat, a že Zuzka si taky může vybrat, ať má na stromečku něco svýho. To jsem si zase dala. Vrhla se na šílený zlatý prase - tak jsem jí překecala, jestli nechce něco jinšího - a směřovala jsem jí k bílejm andělíčkům a nevím čemu dalšímu v rozumný barvě. Marně -vybrala si šílenou červenou obrovskou rybu, v podstatě Flundra od Ariel, jen v červený barvě: Málem mě švihlo - zkoušela jsem to zpátky na to zlatý prasátko, ale neuspěla jsem. Uáááá, sbohem náš krásný bíle nazdobený stromečku !

5 komentářů:

  1. Já bych šel taky po tom praseti. Prostě, vrána k vráně

    OdpovědětVymazat
  2. Cha, to bude taková ta \"třešnička na dortu\" :-))

    OdpovědětVymazat
  3. flundra? ty máš něco proti flundrám? to slyším poprvně ;-))

    OdpovědětVymazat
  4. Samozřejmě, že proti Flundrům nic nemám ;) dokonce uvažuju, že si změním ikonku :-DDD

    jen skončilo období krásného sladěného stromečku a začíná období, kdy budou přibejvat podivný ozdobičky - ale každá s příběhem

    Foto ryby dodám :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Laura, ta z Palerma7. září 2010 v 15:20

    Vzdyt je to uzasny :)

    OdpovědětVymazat