pátek 10. září 2010

Kutil Tim

aneb dodělávám byt
Konečně jsem se nadechla a rohodla se, že dodělám všechno nedodělaný v bytě, opravím neopravený a tak. A začala jsem ve velkém - oprava sprchového koutu a Zučin pokojíček. Strávila jsem víc jak týden v přeskládaným bytě, čtyři dny s neustálým vytíráním a utíráním prachu a s přeskokama přes zbytky nábytku z pokojíčku. Hotovo. Sprcháč super, pokojíček jsem dost neodhadla barvy, leč mládě je spokojené, a já se teď pokouším dát byt do původního stavu. Kromě pokojíčku - ten bude novej. A tak jsem předevčírem a včera skládala novou postel: JOOOOOOo, po urputném boji, třech kopancích do postele, naražený ruky a hysterického řevu na Zuzku : "NEMLUV NA MĚĚĚĚĚĚ, JÁ JSEM NĚCO ZKAZILÁÁÁ A NEVÍM, JAK TO SPRAVÍÍÍT. TAK MLLLLLČ !!!" aneb "na pokraji smrti hladem, na pokraji smrti mrazem".... Ale postel stojí, dokonce nikde nic moc nepřečuhuje, všechno víceméně lícuje a puchejř na prstě od šroubováku se už hojí.

2 komentáře:

  1. A zbyl ti aspoň šroubek?

    OdpovědětVymazat
  2. v tý posteli něco zbylo, doma nechci nic takovýho pěkně dlouho vidět- asi tak do příštího týdne, než dokoupím další kusy nábytku :-D

    OdpovědětVymazat