pondělí 20. září 2010

Další vlna

musím zhluboka dýchat
Nějak to na mě všechno zase padlo. Už posledních pár dní jsem byla taková oprděná a dneska to dolehlo....potřebovala bych si dát do pořádku život, ale nejde mi to. Nebo spíš - v pořádku ho svým způsobem mám, ale není to to, co bych si představovala. A mám strááášnej strach, že to tak nikdy nebude. Jsem tam kde pře sedmi lety a pořád dumám, kde je chyba.........ale radši tak, než jak bylo před rokem či dvěma. Potřebovala bych si někde sednout a brečet. Hodinu, den, možná týden......

4 komentáře:

  1. nejlepší kráva21. září 2010 v 17:20

    Musíš do lesa,sednout na pařez a obrůst mechem,víš?
    Ale jen na čas,pak to zase přejde......

    OdpovědětVymazat
  2. Tak se přiznam, že dneska se mi povedl tvůj plán. Jít do lesa a hodinu, dvě, tři si tam brečet.... Ale k ničemu kloudnýmu jsem se nedobabrala. Je to pořád začarovanej kruh :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, obrůstání mechem občas používám ;) mívám touhu sednout si a nebejt....btw, nečekala jsem, že to tu objevíš a dočteš :)

    Gleep, šmarjá, kdo tě zlobí?!?!?

    OdpovědětVymazat