úterý 9. listopadu 2010

asi se nic neděje

a nebo se naopak děje a je toho zase moc
Máme za sebou úúúúžasnou dovču, kterou jsme přežily ve zdraví a to i s babičkou. Bylo to nad očekávání v pohodě, báječný a uááááá, ještě bych tam zůstala. Mám za sebou soud o Zuzku a bobík mi zůstane v péči ;) Alimenty jsou slušný, byť z morálního hlediska mě pěkně ošidil, ale co nadělám - když jsem blbá, tak jsem blbá... Mám za sebou přestavbu Zuzčina pokojíčku a ač měl vypadat trošku jinak (ty barvy jsem fakt netrefila), je naprosto úžasnej !!! Mám před sebou školení asertivity, který jsem si zaplatila loni touhle dobou, abych se pokusila zachránit manželství. Ale tohle se hodí tak jako tak. A pak mám před sebou spoustu úžasnejch věcí, na který se teď nějak nedokážu těšit, protože je blbý počasí, bolí mě zub a všechno na mě padá. Jo, a Zuzka je skvělá, báječná a neuvěřitelná ;) Žvaní a poskakuje a poskakuje a žvaní . Někdy přemýšlím, kam na ty věci chodí, protože občas jí to fakt spíná a někdy se musím smát nahlas jejím nápadům a asociacím. Třeba nedávno mi vysvětlovala, že šnek má na zádech urnu.

1 komentář:

  1. Jsem hledala takový to tlačítko \"to se mi líbí\"... ono tu neni :-D :-D urna vede ve všech směrech!

    OdpovědětVymazat