čtvrtek 25. listopadu 2010

Malý kutil

řekla jsem si, že do vánoc to bude

JUPÍÍÍÍÍÍ Jsem prolezla komoru, že teda konečně po víc jak dvou měsících zamaluju opravenou stěnu v předsíni, smířená s tím, že mám jen barvu ze Zuzčina pokojíčku, takže buď bude na zdi flek, nebo to zamaluju do tvaru třeba trávy a nebo namaluju celou tu zeď (je to takovej výkus vedle koupelny) a já v komoře našla tu původní barvu !!!! JUPÍÍÍÍ jsem si myslela, že jí mám už jen maličko, ale je jí dost takže jsem malovala jen to opravený místo, což je fajn, protože na to mám jen o něco málo větší štětec, než je největší plochej na temperky. No, natírat tím 2 cm širokým, teď už pěkně pomačkaným, štětečkem celou tu stěnu, tak mě asi švihne :-D Zítra mě čeká druhá vrstva, ale už teď je to jako u lidí a taky jsem opravila strop a nedodělky z loňskýho malování a ještě jsem si do skříně namontovala lištu, co byla původně v koupelně na dveřích na ručníky, ale byla "mělká" bo to bylo určený do kuchyně na zavěšení sběraček... no, tak jsem to dala do skříně na korálky a řetízky a když jsem to montovala, tak mi ulítla díra na vrut a tak nějak to nešlo pořádně dotáhnout a jakoby to padalo. Ale dala jsem tomu čtyři rány kladivem a je to dobrý Uf, zmohlo mě to.

2 komentáře: