sobota 4. prosince 2010

Výtvarné vyžití

aneb různé pohledy na věc
Dneska jsme byly se Zuzkou v obchoďáku a byla tam dajaká akce pro děti a Zuzka si motala adventní věnec (teda - motala jsem já, ona navrhla ozdoby a paní to tam naaplikovala). A já se tam u toho opravdu nasmála. Před náma tam byla holčička a měla na něm dvě oranžový a dvě červený svíčky a maminka jí přemlouvala, jeslti nechce 4 stejný. Tak jsme se s maminkou smály, že my bychom to udělaly jinak, ale že ty děti...načež Zuzka si vybrala každou svíčku jinou, i když jsem dělala mírný nátlak, že tam jsou ještě 4 stejně červný. Neprošlo to - jen jsem ustála to, že jsou aspň všechny svíčky cca stejně tlustý. A pak tam přišel tatínek s dcerou a ten jí zase vysvětloval, že má mít každou svíčku jinou, že je to veselejší :-DDDD Já a ta druhá matka jsme šly do kolen. Btw, tatínek dceru taky nepřesvědčil - měla tam zlatou, zelenou a dvě červený :-DDDD Nicméně - Zuzčin věnec kupodivu vypadá dobře, až jsem byla překvapená. Paní, co to tam dělala, taky říkala, že jí to překvapilo - že když vybalovala svíčky, ještě hlídala, aby byly všechny po čtyřech, ale děti na to prej házej bobek skoro všechny a že i tak jsou věnce pěkný. Asi jsme moc upjatí....

Žádné komentáře:

Okomentovat