neděle 12. září 2010

Tak tohle si vyžeru

ale fakt nešlo zůstat doma a v ZOO to bylo príma.
Zuzku mi ve čtvrtek vrátili ze školky, že má horečku. Měla rýmu a trošku se to rozjelo. Tak dorazila babička babičkovat, já na sobotu zrušila výlet, ale v neděli jsem to nevydržela. Takhle hezky už dlouho nebude a tak jsme vyrazily do ZOO. Zuzka stejně ty marodící dny prolítala po bytě, neustále se svlíkala a prostě léčení se nula nula prd. Tudíž mi přišlo zbytečný dodržet zákaz mých rodičů a ven jsme vyrazily ;) A stálo to za to. Zuzka dneska v tý Zoo fakt řádila ;) Na prvním hřišti, u rozhledny, lítala jak šus. Slečna v kožený bundičce - ještě jsem neprohlídla škody na nový podznimní výbavě, ale tipuju to na pěknejch pár škrábanců. A dva lidi málem přivedla k šoku, když nahoře na lávce podlezla zábradlí a jala se slejzat dolů Nějak se prosoukala pod lanem, protočila ruce a když lidi vypadali, že omdlej, skočila, dopadla na nohy a utekla. Když totéž předvedla podruhý, tak už se lidi usmívali a když lezla asi počtvrtý a spadla na zadek, kterej si pak usilovně oprášila, řehnili se a nedivili se ničemu ( ona totiž mezi tím zase několikrát vylezla zpátky nahoru přes ani nevím co- výšku odhaduju tak na metr a půl) Na soutěžích od Domů dětí a mládeže to pak bylo nahoru a dolů - pár žetonů bylo rozhodně mejch, ale při poznávačce zeleniny ted fakt překvapila - první poznala lilek :-D A pak malovala a říkala, že to je oslik, a že má parohy - tak jsem se jí ptala, jestli má oslík fakt parohy a Zuzka oznámila " to já tam namalovala z blbosti" mladík, co to tam měl na starosti, málem zajel pod stůl :-D Na závěr jsme nafasovali výhry, překontrolovaly výrobky ( růži z krepáku, zvířátka na špejlích, obrázky, náramek a uzel na provázku), v půl čtvrtý se konečně naobědvaly a pak Zuzka skákala přes potůčky tak dlouho, až jí podjela noha a sedla si přímo doprostřed proudu, čímž se přestal zdržovat odchod - bosý dítě se svetrem kolem pasu a s nohama v rukávech mý mikiny jsem si odvezla v kočárku k autu a děkovala sama sobě, že jsem vzala jak kočárek tak auto :) Měla bych se fakt naučit nosit s sebou náhrdní boty ;)

5 komentářů:

  1. No jestli ji to nezabije, tak ji to posílí. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzku to nezabije. Její babička zabije mě, jestli jí dneska ta rýma nezmizí nebo se ještě zhorší :) Oni mi to přece říkali !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Její babička je tvoje maminka? Ta tě nezabije. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. hehe, to já jsem toho našeho včera pěkně sprdnula, že byl první den bez teploty a chtěl lítat a skákat ze schodů ;-) ;-).... hezky předevšema včetně dědečka i babičky, který ho v tom podporovali :-D.... Já se udržela dodržet \"klid nemocného\" :-D :-D... i když bylo nádherně a všichni mě přemlouvali že se půjde na malou procházku (tzn. výstup na stolovou horu kvůli koukání na letadla spolu s prudícím bratránkem, kterej nadzvedne mandle kdekomu) tak já nepovolila :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem rezingovala na jakoukoli snahu udržet Zuzku v klidu - když je jí blbě, udržuje se sama a dobrovolně, jak jí otrne, musela bych jí svázat :)

    OdpovědětVymazat