úterý 31. srpna 2010

Proč si nevymaluješ sama?

grrrrrrr

Ještě jednou se mě někdo zeptá, proč sháním malíře a proč si nevymaluju ten jeden pokoj sama, budu střílet !!!! Pokud k tomu ještě dodá, že nechápe, jak můžu shánět řemeslníky na netu, že mám dát na osobní doporučení, zaškrtím ho vlastníma rukama, hezky pomalu a s vášní. Nevymaluju, protože na to nemám čas, protože jsem loni malovala předsíň a doteď jsem nespravila čmouhy, protože chci hezký barvy, který asi nezvládnu namíchat, protože to chci mít fakt hezký a proto, že na to musím mít náladu, kterou nemám. Nevymaluju, protože NECHCI. Jdu shánět malíře.......

2 komentáře:

  1. hele, já bych možná o jednom věděla a je z letňan! akorát, že pokud vím, tento týden je ještě pryč, tak když počkáš do pondělka, mohla bych ti předat kontakt!

    OdpovědětVymazat
  2. Drunko, moc díky! - já nakonec sehnala kohosi na netu - byl moc milý a hlavně to vypadá, že mi stěny nahodí výýýrazně levněji než zedník, co to tu byl okouknout minulý týden a přijde mi spravovat sprcháč. Takže snad to bude OK. A ještě přijde snad už začátkem příštího týdne - hehe, taky je teď na dovolený

    OdpovědětVymazat