středa 4. srpna 2010

Návrat do puberty

a ještě trošku dál...

Že já se nechám vždycky do všeho navézt :-D Kamarádka mi dluží peníze a prej : "tak se sejdeme, pokecáme, dám ti to a pak můžem jít do lesa u nás najít noční kešku" A já vůl ten program odkejvala komplet :-D V deset večer jsem stála, mírně ovíněná, na podivný planině, svítila prachbídnou baterkou na jakousi značku na stromě, pokoušela se najít cosi pod stromem a pomalinku jsem cejtila, jak mi teče do bot, moknou džíny a jak se mi zvedá adrenalin ze strachu ;) "Mám mokrý nožičky, nic nevidím a bojím se " hlásila jsem kamarádce " a asi budu teď už pořád kňourat" "V pohodě, horší než Honzík nebudeš, ten kňourá a ještě chce nosit" sdělila mi s úsměvem A tak jsme bojovkově pokračovaly v návratu do táborovýho dětství ;) Peníze mi zapomněla vrátit, kešku jsme nenašly (takže akce bude pokračovat) a já usínám ve stoje, ale ještě teď se směju, když si představím dvě zasloužilé matky pobíhající s baterkou po lese :-DDDD A to jsem si myslela, že vrchol mého návratu do mládí proběhl před dvěma týdny na koupališti, když jsem dělala kotrmelce a stojky v bazéně a řehnila jsem se u toho tak, že jsem se málem utopila :-DDDD

4 komentáře:

  1. ! takovy bajecny a zajimavy program se prece odkejvat musi:-)super V.

    OdpovědětVymazat
  2. Proboha, co je to keška????

    OdpovědětVymazat
  3. Líbo, neříkej, že Maggie nevyprávěla, jak je loví :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, už se těšim na další :-D :-D

    OdpovědětVymazat