pondělí 30. srpna 2010

Pořádek ve financích

tak ten fakt nemám

V pátek jsem narazila na kolegyni, jak čte sms a kroutí hlavou. Prej se zblázní ze svýho přítele, protože on neví, u koho má založenou životní pojistku :) Když chtěl totiž něco změnit, byla pojistka označena za neaktivní. Po prvotním šoku, kam teda ty tisíce už několik let posílá, se ukázalo, že pojistku má jinde, což nezaregistroval ani na pravidelnejch výpisech. Kolegyně byla opravdu pohoršená, klepala si na čelo a kroutila hlavou. Jak prej někdo takovej může vůbec existovat. Může ;) něco o tom vím....já mám totiž podobnej systém s penzijním pojištěním :-D Několikrát se samovolně přesunovalo odkudsi kamsi a já si jen pamatuju, že začalo jako Winterthur. Taky nevím, kolik tam vlastně posílám, protože v různých obdobích mi tam zaměstnavatel posílal různý částky a já jsem podle toho doupravovala, co teda posílám já. Naposledy, když jsem šla na mateřskou... Každopádně si spořím a každý rok mi odkudsi chodí jakýsi výpis o tom, že je s mými penězmi nakládáno dobře ;) Teda aspoň doufám, moc to nestuduju.

Žádné komentáře:

Okomentovat