středa 6. února 2008

Zůůůůzka má narozeninýýýýýý

my máme přání jediný.....teda narozky měla před týdnem, teď už je rok a týden velká slečna :-DTak na začátek trošku porovnání ;) Docela vyrostla, co? :-D Dneska jsme byly na roční kontrole - Zuzka vzala váhu útokem a za dva měsíce přibrala víc jak kilo a vyrostla víc jak tři cenťáky, takže má úctyhodných 8450g a 72 cm :) A je s ní zase o něco větší legrace ;) teda legrace se navyšuje průběžně, ale snad každej den něčím překvapí leze do výšel a sedá si do všeho, do čeho si sednout může - do kočárku, když je na zemi ( jakože bez podvozku ;)), do autosedačky a dneska se usadila v bedně na časopisy včera mi házela věci do záchoda (naštěstí vybírala samý omyvatelný) už týden dělá luxusně "tak tak všelijak" rozumí víc, než by jeden čekal a krásně se tulí - teda pokud si jako tulení vysvětlíte, že když ležím, vyleze na mě a dává mi do obličeje rány nosem, olizuje mě a sem tam mě kousne, občas vypíchne oko..... no, prostě se tulí a bude z ní modelka :-D včera jsme byli i s Bobem u fotografky a tam fakt profi pózovala, tak doufám, že to na fotkách bude vidět.... a je toho ještě spousta, ale to si nechám na příště....

2 komentáře: