středa 13. února 2008

Potřebuju dovolenou

Potřebuju dovolenou od dovolený ;) začínám bejt nebezpečná i sama sobě...

To, že jsem minulý týden jaksi nezaregistrovala, že jsem si dohodla tři schůzky (teda dvě dohodla a třetí nabídku podivně ignorovala), to mi přišlo ještě fajn. Je teda fakt, že otázka, proč s P. nemluvím a nechci se s ní vidět mě zarazila, informace, že sraz jsme už dohodly na středu vykulila a oznámení od Gleep, že se nakonec nestaví, páč nestíhá, mě vyděsila, ale pořád jsem to považovala za jakžtakž přijatelný selhání. I to, že mi předevčírem při předjíždění autobusu v zastávce chcíplo auto, mi přišlo ještě v mezích normy. Ovšem to, co se dělo dneska v Ikea, to už je vážně totální konec ;) Měla bych si sednout, nehýbat se a nic nedělat...... Prohlídku nábytku, nákup oběda, zachránění jídla před dvěma malejma nenechavcema, hrací koutek a přebalení Zuzky - to jsem ještě zvládla. Zato v přízemí vypuklo peklo - vzala jsem si šest prostírání a za dvěma rohama zjistila, že je nechci. Vrátila jsem se a místo toho vzala držáky na ubrousky - šest kousků. Za třema rohama jsem dospěla k názoru, že jich potřebuju osm a vrátila se pro další balení. Po dalším postupu vpřed jsem zjistila, že Zuzka nemá botu a jela jsem zase zpátky, abych botu našla v nákupní tašce ( už dvakrát spadla, tak jsem jí chtěla zachránit) Ve výdejním skladu jsem fotila kamarádčina Kubíka v křesílku a za pět minut jsem si u jinýho regálu vzpomněla, že jsem měla v ruce plastovou krabici....byla u křesílka. Nakonec jsem slavně dojela k pokladně, zaplatila, očuchala Zuzku a vyrazila k přebalováku. A pak už jen obléc prďolu a hurá k autu..... ...jenže mi přišlo, že mi něco chybí Nákup seděl za pokladní na její židličce Uf, jsem doma, celá, se Zuzkou i nákupem a přemejšlím, že bych potřebovala tak tři dny až týden bez malý, aby mi hlava zase začla pracovat :-D Dost pochybuju, že jsem tí pochoďákem po Ikea tu blbost rozchodila :-D

2 komentáře:

  1. jsem rád žes mi potvrdila mojí teorii že chodit do IKEY je blbost :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ti nevim, jakej je rozdíl mezi těmahle dnešníma článkama :-P ale co mě překvapilo, že tě překvapilo, že jsem to odvolala. Chtěla jsem tě ušetřit právě toho shonu. No asi to nepomohlo. Tak jak se domluvíme? Mam čas zítra i v pátek :-D

    OdpovědětVymazat