úterý 16. října 2007

Odborník na výchovu

Debil jeden.....měla jsem mu jednu natáhnout tím mraženým králíkem, co jsem zrovna dávala do košíku....

"Ona je nervózní, to jí musíte uklidnit. Děti mají rádi společnost, podejte jí hračky, koukejte do očí a mluvte" přichomejt se ke mně chlap s cizím přízvukem, když začla Zuzka v kočárku hulákat Zuzka zmlkla - usmála jsem se na něj, že mu děkuju, že u mně to holt tak nefunguje, neb když promluvím já, chce do náruče (ještě donedávna konkrétně k prsu) a začne řvát ještě víc, a dál jsem studovala mražený maso.... Pán zmizel, Zuzka chvíli koukala a začla řvát znova....pán se zjevil opět - vy si s ní nepovídáte, to si s ní musíte povídat, to je vaše první, že jo? To já vychoval už tři..... Měla jsem sto chutí ho majznout tím mraženým zvířetem..... by mě zajímalo, jestli taky třičtvrtě roku v noci každé dvě až tři hodiny kojil a jestli nevyspanej a unavenej vydržel svým dětem celý den bez přestání povídat a dívat se jim do očí, případně bych ráda věděla, jak u toho nakupoval :)

1 komentář:

  1. Adéla+únorčátko20. října 2007 v 2:30

    A Rybush - povídáš si s ní teda nebo co???? Opět jsi nezklamala a pobavilas mě.

    OdpovědětVymazat