pátek 19. října 2007

Nějak to tu flákám

a už vím, čím to je ;)

NO jo, vždycky mě něco vytočí, naštve či dokonce nas...tve ještě víc a já si pak v hlavě sumíruju, co sem sepíšu ;) Jenže pak přijdu domů, vyndám Zuzku, přebalím Zuzku, nakrmím Zuzku, zabavím Zuzku a padnu k počítači či bendě a naprosto zapomenu, co jsem to vlastně chtěla.... ...občas si zapomenu dojít na záchod či se najíst, takže není nic divnýho, když zapomenu, cože jsem to chtěla napsat a když už si vzpomenu, chyběj mi slova zrovna dneska jsme s maminama řešily, jak na tom budem se slovní zásobou za tři roky - osobně tipuju, že část vlastní slovní zásoby předám Zuzance a že někde v těch třech až čtyřech letech se sejdeme a slovní zásobu budeme mít stejnou :-D aspoň si budeme rozumět a proč to píšu? páč jsem chtěla napsat nějakou naprosto úžasnou historku, leč nemůžu si vzpomenout jakou ;) až si vzpomenu, zapíšu ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat