úterý 23. října 2007

Nová černá díra

něco to žere, jinak to nechápu ;)

Až donedávna nám doma mizely ponožky. Ty sudý. Většinou černý..... Od zavedení kolíčkový metody se nám doma víceméně ponožky ztrácet přestaly a nějakej čas byl klid... Teď se ovšem zjevila nová černá díra - ztrácej se lžičky pro Zuzanku. Mám tři větší na zeleninu a na kaši a tři menší na jogurt a ovoce. Ovšem kdykoli nějakou potřebuju, nemůžu nic najít. Ani čistou ,ani umytou. Jedou začas pak všechny vyplavou, pochopitelně špinavý ;) No co , nějak to časem doladím - třeba je budu kolíčkem cvakat k autosedačce (časem k židličce ;) )

2 komentáře:

  1. hehe a já si myslela, že 20 dětských plastových lžiček je blbost. Ale není! Vždycky najdu aspoň jednu čistou! Horší je mytí, to většinou po jednom dni najdu 7 a více špinavých... Nekecam, je to tak, naše spotřeba lžiček je opravdu velká. Jo a od začátku krmení se nám z 20 ti smrskl počet na nějakých 15, ale já mam lžičky roznesený i po známejch, abysme tam mohli krmit, kdyby náhodou ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. No, já dneska vytáhnu další dvě velký ze sady a poslední malou ;) a hodlám dokoupit ;) Mně nenapadlo, že je to takaovej boj ;)

    OdpovědětVymazat