pátek 5. října 2007

Čekanka na papíře

aneb víkend se překvapivě zdařil

Celou neděli dumám, jak stručně a vtipně popíšu víkend a když jsem se dostala k počítači, zasunula jsem písání na vedlejší kolej :) Ono je to totiž složitý - dělo se toho tolik a já nevím, kde začít. Jestli tím, jak jsme to jako maminy na diskusi v červnu vymyslely a jak se nahlásilo hafo lidí a jak to pak jeden po druhým stornovali, až nás zbylo šest - až na jednu holčinu z Budějic samý pražandy ( no, chtělo by to někde na vysočině, aby to nikdo něměl daleko - ještě že se pak dodatečně přihlásila brňanda, jinak jsme mohli jete vesele někam na šumavu) Nebo tím, že jsou naši muži stateční, když se rozhodli jet s náma, ačkoli my matky se známe částečně jen přes net a oni se neznají vůbec. A nebo rovnou tím, jak jsme ve čtvrtek dorazili, předvoj byl nešťastný, že to nevypadá, jak si představovali a že to bude náročný. Nebo taky můžu psát o tom, že jsem zapomněla na chalupě Activity a že jsem na diskusi psala, že se stejně neznáme a že si nemusíme sednout, takže je možná zbytečný je vozit. Nakonec jsem se nechala ukecat a zázračnou krabičku s hracím plánem a kartičkama jsem si zapůjčila u Plagátů. A výsledek? Super víkend se super lidma, který si Activity zahráli rádi, kteří se nasmáli, kteří se ničeho nebáli a hlavně - místo ženské drbárny s hlídacíma tatínkama se drbalo celkově a tatínci nakonec pařili dýl než zodpovědné matky, které se jedna po druhé odebrali před půlnocí za svejma křiklounkama. Takže na příště jen trošku víc baby-friendly hotýlek a jedéééééém. Jo, a přece jen ještě trošku kronikářsky - byli jsme na Pernštejně ( část lidu byla na Veselém kopci), druhý den pěšmo na Devíti skalách, třetí den jsme frčeli domů. Silní jedinci ještě zvládli Zelenou horu.

Žádné komentáře:

Okomentovat