sobota 14. března 2009

Na co skleničku?

já jsem asi vážně divná

Jedeme do sklípka. Bohužel, čeká mě smutný úděl taxikáře.... Tak si aspoň na benzínce kupuju džusy - v chlaďáku maj jen nějaký mulťáky, na cenu radši nekoukám a beru dva, ovšem cestou na regále potkávám ještě jeden druh - dajaký cappy antioxidant či co to bylo Takže hážu na pult jeden mulťák a jeden antioxidant. "Ale to musíte mít dva tyhle" ukazuje pokladní na ten léčivej. "To jako patřej k sobě?" koukám na cenu a přijde mi, že za 47 by dva litry nebyly ani v Tescu... "Jo, patřej, abyste pak dostala tu skleničku" "Ale já žádnou skleničku nechci" "Vy nechcete skleničku? Všichni přece chtěj skleničku" Doufám, že paní si tu hlavu po mém odchodu (bez skleničky) neukroutila.

2 komentáře:

  1. nechtít skleničku... z čeho budeš pít v tom sklípku? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. nojono tím jsi se trochu vymkla \"čechovstvímu\" :o))

    OdpovědětVymazat