čtvrtek 26. března 2009

Nákupy

aneb jsem fakt nepoučitelná

No jo, jsem fakt nepoučitelná. Zase jsem vyrazila na nákupy. Vlezlo na mě jaro, či co ;) Prostě obnovuju šatník.... Zuzku mám tentokrát docela zmáknutou. Jo, je mi jasný, že lízátková úplatková metoda není zrovna výchovná, ale cca půl hodiny mám klid a můžu si občas i něco vyzkoušet !!! I ta zamatlaná bunda za to stojí ;) Co mě ovšem dostalo tentokrát, jsou obchody, ve kterých je maximální velikost cca o číslo menší, než bych potřebovala. Uááááá, já jsem zhubla. Zhubnout ještě o tři kila, polezou mi kosti !!! A já se do některech značek prostě nevejdu, ač se pyšní cedulkou XL ! Sem tam se někde do XL vejdu, ale mívám z toho pocit, že jsem hrošík. A taky přemýšlím, jak to dělají ti, co jich je opravdu kus ;) Ale vlastně vím - naštěstí existují obchody, kde se vejdu do M či L a v Tchibu je dokonce moje velikost S ! A to je mi to někdy ještě spíš velký :-DDDD (v ten moment je mi zase líto těch fakt štíhlých a drobných) TAkže, jestli si můžu sama vybrat, tak bych řekla, že jsem spíš M, možná L :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat