čtvrtek 19. února 2009

Historky k zaznamenání

no, tak jsem se včera zase nasmála

jen tak - pro zapamatování karneval bylo v podstatě obyč cvičení, jen v maskách a k tomu promenáda masek ;) ale fajn - Zuzka se tradičně vyblbla no, a pak jsme vyrazily za hudebkářkama ;) a to bylo taky super- na závěr jsem se nasmála, až jsem se málem počůrala, i když, vědět pointu dřív, tak jsem na mrtvici celá zelená pro neznalé - v restauraci je pidi nicmoc dětský koutek, trošku bokem od stolů a proti koutku jsou záchody Agnes šla se Štěpánkem na záchod, děti byly v dětském koutku, najednou přišla Adéla, že prej Viktorka je asi zamčená na záchodě, páč tam strašně ječí.... holky došly za číšníkem, ten se usmál, že na holčičím to jde odemknout nehtem a všechny jsme odkráčely na záchrannou akci Martina u dveří, zkouší odemknout, zbytek u dětskýho koutku kouká a fandí a já najednou koukám, že Zuzka není v koutku. Úplně mi zatrnulo, kam zmizla, a prej "ha ha ha, jestli ona není s Viktorkou na tom záchodě" - přesně v ten moment pan číšník odemkl záchod, otevřely se dveře a tam na zemi stojí do dveří bušící Viktorka a na zaklaplým záchodě sedí pohodář Zuzka no, vědět dřív, že je tam i Zuzka, asi bych se tak nenasmála

Žádné komentáře:

Okomentovat