středa 28. ledna 2009

Nočníkujeme

Někdy jsou ty plíny docela fajnJen malé střípky, jak to tak sděluju do diskuse ;) ***jo, a ze Zuzky se picnu - mám jí tu doma bez plíny, cca dvě hodiny vydrží v pohodě, pak si řekne o čůrání, vyčůrá se, já jí oblíknu a ona se do deseti minut počůrá, tak jí převlíknu, dám na nočník, tam neudělá nic a za dalších deset minut se zase počůrá a teď vůbec nevím, jak se povedlo, že se vyčůrala do nočníku, vstala, já jí zase posadila, ona něco dovytlačila a při oblíkání nadávala na mokrý spoďárky - ona si nevím kdy, počůrala kalhotky, ač tepláky jsou suchý...nechápu ale největší legrace byl ten komentář - "mámo, mokýýýýý" - jéje, ty máš mokrý kalhotky, si se počůrala - "achjo, o boze, o boze" mi odpovědělo to moje nadělení jsem se málem počůrala taky ***jinak Zuzka je fakt komedie - včera jsem se taky musela smát... běhala tu bez plíny a najednou Bob v předsíni zavětřil, že je tam někde boban a najednou kokuká na Zuzku, jak tlačí - tak jsem jí čapla, posadila na záchod, hezky jsem to stihla.... no a odpolko už běhala asi pět minut s plínou a Bob volá, že musíme najít to nadělení,že to zase v chodbě hrozně smrdí. TAk tam lezu po krabicích ( byla tu do včera složená ta obr trampolína, co maj v človíčkově), nasávám ten smradlavej vzduch a zkouším příjít na místo vzniku, až se otočím na Zuzku - a ta se s úsměvem plácá po plíně "Tady jéééé ten boban"

1 komentář:

  1. :))) abu taky opakuje ty moje dospělácké hlášky s tím svým dětským přízvukem. Ráno při oblékání si sám už říká\"běda počuláš\" a jedna s bobkem http://www.abu.bloguje.cz...nek.php

    OdpovědětVymazat