sobota 17. ledna 2009

Nočník?

co to je?

Blíží se druhé narozeniny našeho dárečka a já už poněkolikátý zkouším, co Zuzka na nočník bojujeme už od cca dubna - to jsem jí ráno a večer posadila, dvakrát se dokonce omylem vyčůrala jenže pak jsme kamsi odfrčeli a bylo po nočníkování Nočník sloužil jako príma sedátko pro oblečenou Zuzku. Fajn posezení u sprchy, když se máma myje. Následovalo v létě pár neúspěšných pokusů chození doma bez plíny ( tisíc a jedna loužčika denně), což jsem vydržela pokaždé tak dva dny, tatínek to zlvádá ještě hůř ( a to to neuklízí) :-D Pka si Zuzka začla zase sedat nahatá - leč bez výsledku. Aby se vzápětí začla vztekat, jen nočník vidí.... A zase následovalo pár dní plných loužiček (no, aspoň jsem jednou za dva dny po částech vytřela celej byt) Ovšem od prosince kdesi okoukala slovo čuáááát a od té doby si sedá na nočník ráda, dobrovolně, ba to občas vyžaduje - jediný problém je, že neví, jak do něj něco vyrobit. Sedí, tlačí, syčí pusou, vykřikuje číííí - ale kde nic, tu nic. Snad jednou, náhodou se cosi, k naší velké radosti v nočníku vyskytlo. Ale - třikrát hurá (hurá, hurá), minulý odstavec zdá se po dnešku být minulostí !!!! Dneska jsem se totiž opět zapřela a nechala Zuzku bez plíny..... tak tady je jedna dnešní reportáž : 17.1.2009 18:13:19 mně z ní fakt švihne před chvílí se mi tu natřikrát počůrala - dvakrát do tepláků, potřetí jsem jí je nedala, tak na zem ( v intervalu asi dvaceti minut) uááááá :) ale jinak je zlatíčko - staví si tu z lega a prozěvuje si 17.1.2009 18:28:33 ha, tak teď se vyčůrala do nočníku, a já jásající s nočníkem v ruce cestou do koupelny šlápla do další loužičky, kterou stihla vyrobit nevím kdy... chjo chjo a než jsem tohle dopsala, vytvořila další loužičku na zem a vzápětí další do nočníku chjo chjo, je to normální, že moje dítě značkuje jak pes? 17.1.2009 18:36:46 jů, tak se vyčůrala do nočníku ještě třikrát- potřetí už fakt tlačila, jen aby něco vyrobila tak - teď už ví, jak se to do toho nočníku dělá, teď už jen, aby poznala včas, že na to dojde TAK NÁM DRŽTE PALCE ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat