pátek 13. dubna 2007

Zločinci to sou

a asi zase zahájím bojkot

Debilní Kaufland. Třikrát fuj, fuj, fuj. Kdysi jsem je prohlásila za zločince a odmítla tam chodit. Jsem duše nenáročná a museli mi provést tři hrůzy, abych na ně zanevřela.... Poprvé jsem k nim dohopsala cca300 m z mé obvyklé trasy, nalákaná cedulema "Vítejte u nás", abych se od pobaveného personálu, pálícího si zobáky před krámem, dověděla, že otvírají až pozítří Když jsem dohopsala podruhé, zjistila jsem, že neberou karty. Jejich úžasnej bankomat si z mýho účtu odečte dvakrát větší poplatek, než ušetřím na jejich cenách. Potřetí mě naštvali, když jsem si vyhlídla úžasnou mikinu a zjistilala jsem, že široko daleko není zrcadlo. Doma jsem pak zjistila, že má křivě všitej zip. A páč je mikina jinak super, mám na Kaufland vztek poměrně často, neb jí skoro nemůžu nosit zapnutou ;) Takže pár let jsem tohle zařízení ignorovala. Přesvědčil mě až Bob, že je zbytečný kamsi zazjíždět pro nákup, když tohle je přesně v půlce cesty mezi naším bytem a mými rodiči.... no, a já teda vyměkla a když nebylo zbytí, vlezla jsem tam. Došlo to tak daleko, že tenhle týden jsem se tam vypravila s kočárem za účelem zakoupení balíku plín, který jsem jinde nepotkala. Njn, v půlce cesty jsem zjistila, že mám poměrně malou hotovost, v krámě mi pak došlo, že buď budou plíny a nebo večeře, leč našla jsem v regálu i poloviční balení trošku jinýho druhu plín. Relativní cena byla sice astronomická, leč absolutně to bylo výrazně levnější a vešlo se to k večeři ;) A tak jsem balík vzala s tím, že když bude OK, pošlu Boba pro balení větší. Bob je chlap a právník, tudíž k tomu, aby vyrazil koupit cosi takovýho, jako jsou plíny, potřebuje informace. Přesné informace. Jak se to jmenuje. Jakou má to balení barvu. Co je tam za obrázek. Kolik kusů plín se nachází v balení. A hlavně -kolik to stojí ( to sámo potřebuju vědět i já, abych rozhodla o výhodnosti či nevýhodnosti) Skoro deset minut jsem strávila lezením po regálu a hledáním ceny za plnohodnotný balík, až jsem rezignovala a zeptala se u pokladny, pokladní mě poslala na informace a tam mi zavolali paní z drogérie... ... a ta mi řekla, že jsem úúúúúplně blbá, , protože cenovka tam je a měla jsem se jich zeptat, páč o patnáct regálů za třema rohama tam vybalujou zboží nakonec vystřelila cenu, na moje omluvy, že se nemusí čílit, že když neví, tak neví, zavrčela něco o debilech a odplacatilal se dopr.... vybalovat kdovíco. Ještě teď se divím, že jsem jí jednu nevrazila, krávě jedný drzý. Asi bych se měla naučit jednu kouzelnou větičku: "Zavolejte mi prosím vaší vedoucí "

3 komentáře:

  1. Jóóó, Kaufland! To je vůbec sebranka debilů...
    Já takhle bojkotuju i Alberta a vůbec skoro všechny super hyper markety.

    OdpovědětVymazat
  2. Alberta bojkotovat nemůžu - je to jedinej obchod široko daleko, kterej má chleba, co je jedlej ještě třetí den ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Do Kauflandu chodím kdykoliv se potřebuji rozzuřit... Funguje to stoprocentně. Leckdy i víc.

    OdpovědětVymazat