neděle 15. dubna 2007

Homolkovi na scéně

naše rodina opět perlí

-v pátek se ptal brácha, jestli si může půjčit moje auto ( je to výrazně lepší drak než jeho) -nechala jsem mu klíče na botníku u nás -dneska mi matka hlásí, že bratr byl na otočku na chalupě. Prej jejich autem. -až doteď jsem si myslela, že moje Feruška stojí před barákem -teď mi přišla sms, že auto mi otec doveze zítra. Matka nerozezná stříbrnou od černý a krátkou Fabii od kombíka. Ovšem to je teprve začátek - vzápětí jsem zjitila, že brácha ani neudělal klasickou výměnu, takže tady nemám ani jeho auto a zítra chci jet do Chocerad. A na závěr jsem zjistila, že naši dorazili z chalupy, otec zjistil, že nemá tašku s dokladama, nasedl do mojeho dračího autíčka a vyrazil zpátky na chalupu. Auto snad dostanu brzo ráno ... Pomooooooc jo, málem bych zapomněla - včera bratr dojel zpátky do Prahy, natankoval a..... zjistil, že nechal celej baťoh s penězma a dokladama na chalupě (tak aspoň víme, po kom to má :-D )

1 komentář:

  1. hele, nejsi ty moje příbuzná? homolkovi jsme totiž my!

    OdpovědětVymazat