neděle 1. dubna 2007

Pokakánková

Načasovat to fakt umíTak jsem dneska elegantně skončila s plínama vel.2 - už pár dní jedem trojky, ale tyhle zbyly v cestovním balíčku. Na dnešek poslední dvě. První jsem dala ráno. Zuzka v noci kakala, takže na čůrání to stačí, né? ....Hned po kojení jsem šla sundat prokaděný bodýčko a dupačky a oblíkla jsem Zuzku do Zoo, pro jistotu s tou větší plínou. Cestou domů Zuzka zase kakala, takže doma jsem dospěla k názoru, že další nálož nehrozí a dala jí zase tu malou plínu. Před chvílí jsem se probrala po kojení (po dlouhý době jsem kojila v leže v posteli, abych si dáchla) a zjistila jsem, že se nám Zuzka prokakala až na prostěradlo. Ach jo :-) A to jsem nedávno na drbárně psala, že máme desatery dupky s overálkama a že nevím, jestli to vůbec unosíme. Unosíme, s přehledem za dva dny ;)

1 komentář: