čtvrtek 14. července 2011

A je to tady

před rokem bych za tuhle zprávu platila zlatem
Jenže není před rokem. Je o rok víc a já nevím. Moje bývalá firma hledá zaměstnance na stejnou pozici, ze které jsem odcházela při mateřský. Teda -trošku se to posunulo, nicméně je to to, co bych dělala, kdybych tam zůstala. A teď babo raď. V současný práci jsem spokojená, protože mě to baví a přijdu si užitečná. A mám to kousek od baráku, v pohodě časově stíhám školku a tak. Ale - neodpovídá mému vzdělání, nikdy nebudu bohatá, o týden dovolené míň je znát a sem tam nenálady šéfa taky dělaj svý. V rafce mě to zase dřív moc nebavilo. Ale je to velká firma, dobrý zázemí, spousta výhod, pravděpodobně lepší peníze a hlavně vyhlídka do budoucna. Aspoň trošku. A změnil se šéf, trochu i náplň práce, časově by to nebyla tragédie. A je to pozice, odpovídající tomu, co jsem studovala. Jasný, vzít mě nemusej, ale mohli by. A co teď s tím?

4 komentáře: