pondělí 6. června 2011

Chudinka kocourek

Další rodinná aféra chjo chjo Včera odpolko zdrhnul kocour a nebyl na chalupě k nalezení tak jsem, ač se matka ksichtila kysele, že je to chudinka, zavelela, že ho tam necháme. Je teplo, má to tam rád, myši si uloví, žrádlo mu někde necháme, o víkendu tam někdo pojede a další týden tam zase vydrží. Už tam takhle byl tři dny a nic se nestalo (co taky) Jenže otec tam byl ještě dneska a inciativně jel v poledne 10 km z práce a 10 km do práce, aby kocoura zavřel do chalupy, pak jel po práci 10 km na chalupu, aby ho nabalil domů a pak přijel sem a já nebyla doma. On totiž nebyl schopen mi od oběda zavolat, že přiveze kocoura, ačkoli to věděl. Já vylezla z bazénu, kde jsem plavila prckovou, a tři zmeškaný hovory - otec, matka, brácha. Matka mi skoro brečela do telefonu, že jí seřval, brácha mi to nezvedal, ale od švagrovky vím, že musel všeho nechat a jet otci otevřít můj byt, aby mohl udat kocoura. Otec na mě cosi zavrčel a vztekle mi típnul telefon. VÝÝÝÝÝÝBORNÝ To je fak domluva.

3 komentáře:

  1. Síííla! Ty za to ale fakt nemůžeš to je jasný. Proto do toho telefonu jen tak zavrčel a netrouf si nic říct ;-))) to jsou zas boje....

    OdpovědětVymazat
  2. A ono to jde, s chlapama se domluvit normálně????

    OdpovědětVymazat
  3. S mými rodiči se nedá domluvit normálně. Nějak jsou přesvědčení, že můžou rozhodovat za mě a že když řeknu, že tam kocoura necháme, tak to není vůbec důležitý :)

    OdpovědětVymazat