pondělí 6. června 2011

A stejně mě to kouslo,

i když už by mi to mělo bejt všechno jedno

Tak jsem se právě trošku nechtěně dověděla něco, co jsem tušila a tak trošku masochisticky chtěla opravdu vědět. A i přes to, že už by mi to mělo být jedno a není to to nejhorší, co mi provedl, stejně to zabolelo. Já to věděla, že mi lhal a dělal ze mě vola, a věděla jsem, že se to týká i týhle věci, ale ta připomínka všeho zla mě pokaždý dostane. No, dobře jí tak. Ať si to užije, když si myslí, že to vyhrála. Asi jí tenkrát taky lhal....a možná jí lže furt. Nic jinýho totiž neumí. Lže i sám sobě.

2 komentáře:

  1. hele, zlo je lepší někde zakopat a vubec nepripominat!

    OdpovědětVymazat
  2. Zase není dobře úplně zapomenout, abych do něčeho podobnýho nevlítla znova. Náchylná k tomu jsem dost.

    OdpovědětVymazat