neděle 29. května 2011

Ach ta technika

To se mi zase povedlo...
TAk tohle se nám povedlo. Vyrážíme se Zuzkou na dětskej den a protože se nechtěla oblíknout, vzala jsem mikinu a legíny, že je šoupnu do fotobaťohu, kdyby náhodou. A jak tak otevřu baťoh, koukám, že foťák nikde. S objektivem a bleskem se můžu tak akorát nechat vyfotit, kdyby bylo čím ;) Švagrovka tahá foťák taky neustále, jenže tentokrát zklamala. Prej spoléhá na mě, já mám foťák furt. Jo, doma na skříni. A tak jsem vytáhla svůj první digitál, který má dlouhodobě zapůjčený můj otec a vyrazily jsme. Deset fotek a card full. Málem mě švihlo, bo v tý krabičce byla 16 MB karta. UÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ. Naštěstí ve fotobaťohu byla náhradní gigovka, takže fotky jsou ;) Jdu to stáhnout a pravděpodobně polovinu povyhazovat, páč neočekávám žádný zázraky. Njn... Jo, baterka došla až v samém závěru :-D Že já vždycky slepě věřím, že je všechno jak má bejt ;)

2 komentáře:

  1. Tyhle situace bezmezně miluju a trénuji na nich, kolik moje psychično ještě vydrží, než se zcela zhroutí.
    Ale co, hlavně, že to dobře dopadlo a fotky jsou, ne??? :DDDDD

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou, pěkný. Z pořádnýho foťáku by byly luxusní, ale co už nadělám ;)

    ještě jsem mohla fotit na mobil, což by bylo ještě o poznání horší, takže si nestěžuju :)
    Teda stěžuju, ale jen trošičku.

    OdpovědětVymazat